Do školky je napsanej od září, ale půjde až od ledna, v lednu mu budou tři.
Holky, já bych to po něm nechtěla, kdyby v jinejch oblastech nebyl chytrej až moc. Přijde mi to jako nevysvětlitelný nepoměr - dítě, který ve dvou letech a čtvrt zná všechny barvy, všechny zvířata, skoro půlku abecedy, čísla asi do osmi, značky některých aut, jména prstů na rukou, pamatuje si každou reklamu, desítky písniček a básniček, dítě, který samo začíná pracovat s myší u počítače, kde spolu hrajeme hry pro starší děti a on to VÍ (dejme tomu hra, kde kluk předvádí zvířátka - má chlupy, rychle běhá, jí maso - a dole je pět obrázků zvířat a dítě má říct, který to je)... a to všechno sám ze svý vůle, nikdo ho do toho netlačí...
Upřímně, já z toho mám spíš strach, sama jsem taky byla dítě, který je moc "intelektuálně napřed" a měla jsem dost blbý dětství a málo kamarádů, další věc je, že bude tím víc náchylnej k nějaké té duševní poruše - rodiče má "cvoky" oba dva - ale když už teda je chytrej, tak mi přijde divný, že ausgerechnet na TOHLE (ani tak nejde o to čurání, ale o to ubližování) je takovej... zatvrzelej. Mám z něj pocit, že on prostě nepřipouští možnost, že by na něco neměl nárok, je tvrdohlavej, ráznej, nesnese odpor... a do kolektivu je to hodně blbá kombinace. :o(
Předchozí