| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Podruhé těhotná - Porod

To je mi líto, skoro jsem měla i pocit, že nečtu o Vrchlabí :-((
Ale mám dojem, že si vzpomínám na tvůj článeček na Rodince o tom, jak jsi rodila dvojčátka ve Vrchlabí a nakonec to skončilo císařem... Byla jsi to ty?? Asi jo. Vzhledem k tomu, jak byly oba moje porody rychlé, mám dojem, že bych 24-hodinový či delší porod snad vůbec nevydržela... Takhle to byly hodně náročné hodinky, ale brzy byl konec. Nejsem odborník, ale mám dojem, že dvojčata se hodně často rodí císařem – že je to spíš pravidlo než výjimka, a že samo o sobě mít dvojčátka je celkem rizikové. (Moje kamarádka má doma taky jedny; porod a pobyt v porodnici – Podolí – ji natolik vyčerpal, že vůbec neměla mléko /přes neustálé přikládání/ a domů šla se svojí váhou i v kalhotech z dob před těhotenstvím. Pokud si dobře vzpomínám, tak prý rodila prakticky celý víkend, nikomu se do operace nechtělo, a tak si ji služby přehazovaly jako horký brambor... No, aspoň tohle se Ti vyhnulo :-)).
Takže určitě nejsi divná, náročná, ani srab. Je to smutné, že Tvé pocity byly takhle špatné – jenže třeba i porodníci byli celí špatní z toho, že už nevědí, jak Ti pomoct... nevím. Těžko spekulovat, když jsem u toho nebyla.
Jste v Klubu dvojčat a vícerčat? Snad až překonáte nejnáročnější období (včetně „srovnání se“ s porodními zážitky), budete mít doma opravdové „dvojnásobné štěstí“... :-))
U té mojí kamarádky „dvojmatky“ to tak rozhodně je.
Pa, Ester
P.S. – KáKá, pokud Ti to pomůže, můj první porod taky nebyl úplně se všemi pěti P – koukni se třeba sem: http://www.rodina.cz/scripts/detail.asp?id=2631

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text: