Gábi, já to spíš vidím jako - dítě něco chce (dělá) - řekneme, že to nemůže mít a proč (se to nedělá a proč) - pak se opakuje NE NE NE - dítě se podvolí. Druhý den dítě chce (dělá) totéž - řekneme, že to nemůže mít a proč (se to nedělá a proč) - pak se opakuje NE NE NE - dítě se podvolí atd. Nedovedu si představit dvouleté dítě, že by si do druhého dne pamatovalo, PROČ to či ono nemůže dělat nebo mít (ačkoliv se zdá, že tu jsou i výjimky; anebo že by takovej ignorant byl jenom můj syn?:-)) Takže JEN JEDNOU si stále myslím, že nestačí. Myslím, že to chce minimálně pokaždé, když se tatáž věc znovu objeví.
--- Ale dítě se mi na podlaze marketu ještě nikdy nesvíjelo, to je fakt:-)))
M.
Předchozí