| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Jak se rodí nadstandardně

Ohlasy k tomuto článku jsem zatím žádné nečetla,(chystám se na ně) nicméně musím taky něco prásknout na pana doktora Bartáka z MEDY. Cca od 18 let jsem měla tu "čest" k panu doktorovi chodit, naštěstí mi předepisoval "jen" antikoncepci.....Připadal mi v pohodě, a tak když se má velmi dobrá kamarádka rozhodovala (z existenčních důvodů) pro interrupci, doporučila jsem jí v nejlepší víře Dr. Bartáka z MEDY. Udělal ji tzv. miniinterrupci, kdy jí po zákroku poslal domů. Za cca 14 dnů se měla přijít ukázat na kontrolu. Až doteď vše v pořádku. Jen kamarádka nezačala po zákroku krvácet, tak jak by nejspíš měla (nevím, jak to má být po takovém zákroku, ale asi by měly přijít klasické očistky?....jsem pouhý laik). Vypravila se tedy do MEDY a pan Dr. konstatoval, že se to musí provést ještě jednou!!!!!!!, že se to nejspíš nepovedlo (to jsem opravdu nechápala). Kamarádce tento druhý zákrok provedli v pátek a na víkend ji poslali domů po svých, s tím že je vše v pořádku....o víkendu, který trávila mimo Prahu u rodičů nastaly šílené křeče v břiše a teplota. Maminka jí odvezla neprodleně do nemocnice v Plzni, kde se o kamarádku postarali s tím, že tam byl dost velký zánět......tak nevím, nevím, co si o MUDr. Bartákovi myslet. Od této příhody jsem do MEDY už nezavítala. Na druhou stranu ale, se samotnou Bulovkou mám velmi dobré zkušenosti. Letos v březnu se mi pod vedením Dr. Záhumenského (bezvadný doktor i po lidské stránce) na Bulovce narodila dcerka, sice cisařem, ale co se týče personálu a zmíněného lékaře, bylo vše úplně skvělé. To, že tam není dětská JIP, pro tyto případy je zase věc jiná. Záleží tedy na ženě samotné, jak se rozhodne a jak to cití....každopádně pozor na MEDU na Bulovce!

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)