Já mám s Humanikem naopak zkušenost naprosto strašnou - po týdnu chození se mi udělaly vevnitř v botě boule, které zespoda tlačily a fakt se v tom nedalo chodit. Lítala jsem tam co 14 dní, vždycky se tvářili, že to opraví, ale dali tam jen kousek molitanu, který pomohl možná na 5 minut. Když jsem chtěla peníze zpátky nebo výměnu, zkoušeli argumenty typu "asi jste si ty boty špatně vybrala", "asi jste v nich moc chodila" apod. Nakonec si je vzala na prohlédnutí manažerka a když je po 3 týdnech vrátila, uplynula už záruční doba a řekli mi, že se o ty tři týdny nenastavuje. Když jsem argumentovala, že nic takového není ani v Občanském zákoníku, ani v jejich prodejním řádu (nebo jak se to jmenuje), reagovaly slovy: "No já to tam dopisovat nebudu." Přísahám. Neuhádala jsem nic, a to jsem Občana uměla prakticky nazpaměť. Napsala jsem i na ČOI, ale ani mi nepotvrdili, že mail dostali. Jsem z toho celkem zahořklá a do Humaniku už v životě nepáchnu. Naopak dobrou zkušenost mám s Baťou.
Předchozí