ještě mě napadlo. Jak bys své dítě připravila na druhý /běžný/ stupeň z toho prvního /vstřícného/. To např. od 3. třídy: "teď nepůjdeš ven, ale budeš si dělat domácí úkoly a něco se naučíš. A proč? Kluci jsou venku. No, protože na druhém stupni to tak funguje a abys to potom zvládl." Nebo jak jinak bys dítě připravovala na ten přechod? Tak jako tak, bude to šok. Proč se má přizpůsobovat nevhodnému systému dítě? Vždyť i učitelé mají děti, copak to nevidí?
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.