| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Den jako jiný

Jak jsem si tak pročítala články a odpovědi na ně, asi mám doma chlapa - POKLAD. Od narození dcerky se stará o vše, chodí do práce.. atd. Všichni si z něj dělali legraci, že kdyby mohl kojit, tak bude zvládat i to. Od 9 měsíců jsem mohla nastoupit do práce, střídám se s manželem , krátký a dlouhý týden. Muž je kuchař, pracuje od půl 10 dopoledne, domů se vrací okolo půlnoci. Já pracuji jako recepční od 8 do 8 večer.. nebo ráno. Pokud jsem v práci, doma zvládne uvařit, uklidit, vyluxovat, umýt koupelnu, bydlíme v rodinném domku, máme kolem dokola zahradu, stará se o trávník, stromy, živý plot.Záhonky atd. je péče moje. Umyje okna, někdy když vidí, že nestíhám, nebo je prádla moc, tak buď žehlí on, nebo si vezme druhou žehličku a prkno a žehlíme naproti sobě oba. Můžu se na něj ve všem spolehnout, do toho zvládá i své koníčky - motorka - auto. Vše má vyšperkované, utírá prach dokonce i na motoru - což já opravdu nedělám. Když přijdu večer z práce, mám připravenou večeři, klid. Malá v klidu spí, popovídáme, zkoukneme film, jdeme spát. Stíhá si i dojít s kamarády na pivko, já také, když chci vyrazit za zábavou,tak můžu jít kdykoliv. Prostě náš TÁTA je i druhou MAMČOU

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-6= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: