| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Jak jsem rodila nerodila

Docela chápu ty pocity, i když je nesdílím. Já jsem od počátku těhotenství věděla, že budu rodit CS a vůbec jsem neřešila, že budu o něco ochuzená. Vzhledem k mé diagnóze, kdy na většinu typů bolesti reaguje mé tělo epileptickým záchvatem, nebyla jiná cesta. Chodila jsem pravidelně do poradny v nemocnici v Krči, kde jsme se pokaždé bavili s lékaři, že porod bude císařem, a těšila se, až bude miminko venku. Na poslední poradnu (2 dny před termínem porodu) jsem šla k vedoucímu lékaři odd. rizikového těhotenství. Jeho přístup mě naprosto dostal - oznámil mi, že budu rodit normálně, že jim tam před 7 lety zemřela pacientka při porodu císařským řezem. Upozornila jsem ho na svou diagnózu, načež mi odpověděl, že pokud mám takové komplikace, nemám si pořizovat dítě. Samozřejmě byl v poradně se mnou i můj muž, který se snažil vše rešit, já jen brečela, ale doktor byl velice nepříjemný a "odpálkoval" ho slovy, že snad jsem svéprávná, abych si to vyřídila sama. Nakonec mě poslal ještě na neurologii u nich v nemocnici, aby měl zprávu od tamějšího neurologa .... ten samozřejmě napsal, že mě neléčí a nezná a že plně důvěřuje zprávě, kterou připravila hned na začátku těhotenství moje neuroložka. Přemýšlela jsem, že po takové zkušenosti s touto porodnicí budu raději rodit jinde, ale nakonec jsem to riskla - byla jsem přece dva dny před termínem! Vše se podařilo, i přes strašné bolesti a výrok, že už nikdy dítě nechci, bych nyní rádä otěhotněla podruhé. Budu muset opět rodit císařem, ale neřeším to. Jediný, kdo to řeší, je moje rodina (rodiče, tety), pro které jsem neschopná porodit dítě normálně. Mrzí mě to, jejich narážky a výroky na toto téma mě zraňují, ale přijímám to jako fakt, když oni sami nejsou schopni přijmout jako fakt, že normálně zkrátka nikdy rodit nebudu. Držím pěsti všem, které se snaží otěhotnět a nebo to svoje štěstíčko už nosí v sobě, aby vše dobře dopadlo!!! A co se t