No, tak za prvé bych chtěl říct že autorka článku kecá, když řiká že se člověk na VŠECH přestupních stanicích potýká s kamennými schody. např na Muzeu má bojácnější maminka možnost vyvézt se dokonce dvěma výtahy na povrch z Ačka a pak přejít k výtahu na Cčko poblíž McDonaldu, nebo se vyveze po dvou poměrně krátkých eskalátorech a přestoupí do dvou minut... Na můstku se to dá, pokud se nepletu také vyřešit eskalátory na povrch, ikdyž tam už to není tak jednoduché a na Florenci opravdu netuším.... Jinak souhlasím že cestování s kočárkem není vždy jednoduché. Ale musím říct že s větší neochotou se setkávám spíš ze strany řidičů autobusů... jednou ve 119ce bazíroval na tom že nestojíme přesně na místě pro kočárek a že se nerozjede... Tak jsme museli vysvětlovat několika cizincům asi 3 minuty, aby odstěhovaly všechnu svou bagáž jinam (a to jsme jeli jen jednu stanici). Jednou jsem také na můstku na eskalátorech směrem dolů sklopil kočár téměř na střechu... ale mohl jsem si za to sám... a lidi nade mnou museli začít urychleně couvat, protože je eskalátory hrnuli na převrhnutý kočár ;))), mimochodem, naše mimi spinkalo i po otočení o 120 stupňů klidně dál, ale k věci.
Opravdu nechápu autorku tohoto článku... kdyby bydlela někde na vesnici, pak by za MHD děkovala na 100krát... v Praze má možnost téměř vždy objet metro autobusy (a to z velké části nízkopodlažními). A ještě před 15ti lety bylo téměř nepředstavitelné, že by MHD jezdila na minutu na čas... Dnes je to kromě výjimečných případů (jako třeba bus 133) úplně o něčem jiném.
Jo a chtěl bych vidět, jak by někdo v metru skákal šipku dovnitř do kočáru ;) nehledě k tomu metro málokdy brzdí tak, že se člověk potřebuje něčeho chytit a asi bych na autorku taky nechápavě koukal...
A k těm výtahům... jsou občas opravdu malé, pro metropolitní dvojčata by možná výrobci kočárů mohli zapřemýšlet o úzkém dvojpatrovém kočárku... alespoň pro malá ležící miminka.
bunnn
Předchozí