Milá Olgo, teď jsi mne tedy dostala. Přiznám se, že vedle Lízy a Sajsi se cítím v docela dobré společnosti, i když je z příspěvků všech tří zřetelné, jak rozdílné názory a postoje každý z nás zastává. Ale házet mne do jednoho pytle se sdružením Paracelsus, případně se stránkami www. osud - které jsem teď viděl poprvé v životě, to je tedy hodně silné kafe. Čím jsem si to vysloužil?
Že vystupuji v anonymitě má mj. dva důvody: někteří čtenáři stránek rodina.cz mne osobně znají a já o publicitu tohoto druhu opravdu nestojím. Druhý důvod považuji za důležitější: v diskusích i v životě se snažím vystupovat silou argumentů, vědění a ne silou autority a titulu. Kdybych teď prohlásil, že jsem lékař, tak mne tu řada čtenářů bude mít za autoritu. Místo přemýšlení o příspěvcích, zkoumání jejich validity, bude brát má tvrzení za fakt. Kdybych naopak řekl, že lékař nejsem, že jsem např. biolog, tak budu pravděpodobně brzy zaškatulkován co by laik - s důsledkem obdobným pouze v negativním gardu.
Opravdu mne mrzí, že takto reaguješ. Ve čtvrtek a v pátek jsem si z Tvých příspěvků k Tobě vytvořil docela sympatický postoj a vztah a asi jsem to se svým dnešním příspěvkem přehnal? Nevím, zda Tě to potěší - kdybych si měl vybrat, s kým chci strávit víkend: zda s Tebou či s lidmi, kteří provozují ony stránky www.osud, tak by to bylo jednozačně s Tebou.