Zdravím! Dnes byl v TV na Nově příspěvek o nadaných dětech,které umí číst,nebo znají značky aut.Takový byl i můj vnuk, který ve 20 měsísích mluvil v celých větách a zajímalo ho vše možné.Do dvou let se naučil písmenka a po třetím roce četl nápisy na vývěsních štítech po městě.Dnes, chodí do 4. třídy, je to živá encyklopedie aut,autobusů,prostudoval celé ročníky Světa motorů a vše, co ho zaujalo si pamatuje.Prostě auta jsou jeho svět.Ale zpátky ke škole: Do 3.třídy měl samé jedničky,letos v pololetí 2 z JČ.Škrábe jak kocour,je otřesný v geometrii,ve škole vyrušuje tím,že stále něco pozoruje,hledá,má binec v aktovce,nemá moc kamarádů.Jeho svět jsou auta,ví o nich vše a v jakoukoliv dobu.Dcera s ním byla u školní psycholožky,která mu naměřila mimořádné IQ,řekla, že potřebuje individuál.přístup,víc pozornosti ze strany učitele.Na malém městě je to holá nemožnost. Takže co s tím,co s jeho mimořádným nadáním? Jara
Předchozí