Hanko, ja bych chtela ti zdelit v podstate totez co Marketa. Nevim jak te napadlo, ze pacienti po tebe ocekavaji usmev. Jestli chces vedet ceho presne ocekavaji, tak si precti jeste jednou prava pacientu. Jiste uz si je cetla, ale zrejme nenapadlo te, ze jsou to pravidla pro uskutecneni v praxi, ne kus papiru. Stoji tam neco o citlivym pristupu, respektu k dustojnosti, pravu na informace o zdravotnim stavu a postupech pece.
Neporovnavej si s prodavackou ani pruvodcim. Klienti take maji prava, ale nejsou to tytez prava jako prava pacientu. Ja take nechapu, jak to je mozny, ze doposud narazim na neprijemnou kadernici(ka), prodavacku(e) ci cisnici(ka), ale jejich chovani mne tak moc nedotkne jako spatna prace tvych kolegu. Proste nenecham zpropitne a hledam si jinny podnik.
Chapu ze te stve naduzivani zdravotnich sluzeb ale zkus to zformulovat jako problem politicky. Neni v popisu tvoji praci prevychovavat lidi, kteri legalne cerpaji prostredky na sluzby, na ktere nemaji ani bohatsi zeme nez CR. Pis o tom, mluv o tom, stavkuj kvuli tomu, ale neber pacienty jako rukojmi a nemsti se na pacienta proto, ze je hlupi volic, ktery ovsem za podminky tvoji praci trochu muze. Ale jdes zrejme blbou cestou, jak mu to ukazat.
Předchozí