Paní doktorko, patřím mezi zde přítomné nechápající dámy. I nám nechápajícím je jasné, že ne všechni pacienti, kteří navštíví na pohotovost, spadají mezi akutní případy. Ale protože jsem nechápající, vysvětlete mi, prosím, proč by to měli odnášet ti ostatní. Jak je možné, že jedna lékařka na pohotovosti mě pochválí, že je dobře, že jsem je zavolala, když jsem kojící matka a jiná mě sjede, že dřív si takové stavy matky léčily jitrocelovým sirupem? Abych pravdu řekla, ve chvíli, kdy je mi špatně a potřebuji lékařskou pomoc, je mi úplně ukradené, jestli je lékař na pohotovosti nevyspalý, unavený nebo naštvaný, protože přede mnou přišlo na pohotovost x neakutních případů. V takovou chvíli očekávám pomoc a slušné chování, ne otrávený obličej a ironické poznámky. Nikdo tady nepsal, že šel na pohotovost proto, že se mu nechtělo čekat u obvodního lékaře. Psali tu lidé, kteří pomoc potřebovali a ona se jim dostala, ale s divným přístupem, nebo jim nedostala vůbec.
Předchozí