| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Lidský život je lidský život. Tečka.

Teda já nejsem odborník, ale co jsem slyšel, ty americký filmy že prej jsou kamufláž. Dělal je někdy před 20 lety nějakej doktor z kliniky v New Yorku, kterýmu se pověsili na paty fanatický ochránci života co zabíjeli pacientky a doktory a jejich rodinný příslušníky. Tak aby už tomu vraždění učinil přítrž, tak proto natočil pár takovejch filmů, který jim dal a veřejně se přiznal, jaký byl prase, zrušil praxi a vstoupil do jejich církve. Prej za 3 roky na to zešílel, tak ho někam uklidili, ale ty filmy se používaj dál. Jedna kámoška - zdravotní sestra mi říkala, že u velkejch potratů se dávaj nějaký injekce, který způsoběj něco jako infarkt na placentě a že to dítě bezbolestně umře a pak že se vyprovokuje porod mrtvýho dítěte. Když to ta žena ze sebe nemůže dostat, tak aby to v ní nebylo moc dlouho mrtvý a nezačalo se to v ní rozkládat, tak se to fakt musí rozřezat a po kouskách vyndat. Ale že to se nedělá pokaždý, vlastně jenom když se bojej že by to ta žena nemusela vydržet, třeba když je špatná na srdce. Že prej to nemůže to dítě bolet, protože je už mrtvý. Stejně mi jde z toho žaludek nahoru, musí to bejt pro ty doktory dost hnusná práce. Nevím jestli to je pravda nebo ne, jenom prodávám jak jsem nakoupil.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 9-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: