Spíš než o charakter génia či stachanovce jde o přístup k životu. Tedy otázky by asi zněly takto: Chci se ještě pár dalších let po dosažení školního věku výrazněji podílet na formování dítěte nebo větší část přenechám cizím lidem? Chci, aby vzdělávání probíhalo v reálném životě, kdy je vidět smysluplnost učení na každém kroku? Jsem ochoten dodat dostatek podnětů a motivovat tak, aby dítě samo a svým tempem toužilo poznávat? Chci být aktivní nebo jednoduše nechám odpovědnost na někom jiném? Jistě s přibývajícím věkem se dítě otevírá světu, střetává se s rostoucím počtem lidí s nejrůznějšími názory a znalostmi a čerpá čím dál více i od nich. Nechť se tak ovšem děje s co největší rozlišovací schopností a moudrostí získanou v přirozeném a zaštiťujícím prostředí vlastní rodiny.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.