Určitě.Prostě to není černobílé.Navíc pokud se člověk setká s "normálním", vstřícným přístupem,většinou to nikde nerozšiřuje. Zatímco o negativním zážitku velmi rádi informujeme.To platí napříč všemi obory lidské činnosti.U nás v práci se říkáme novým zaměstnancům: spokojený zákazník možná občas někomu řekne,že byl s námi spokojený.Ale naštvaný zákazník to řekne několika lidem UŘČITĚ. Sama jsem měla se zdravotníky spíš lepší,než horší zkušenosti.Ale pár "hrůz" jsem také zažila.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.