Milá Jano,
máme také holčičku, také Andulku a myslím si, že je také nadaná. velice brzy začala řešit knihy a ne hračky, kolikrá jsem dost zoufalá, protože si nedokáže sama hrát a neustále vyžaduje čtení v encyklopedii, početní úkoly, čtení a psaní písmenek, kolikrát jsem se už přistihla, že Andulku nutím si jít hrát, protože mi nepřipadá možné, že si tříleté díťátko nechce hrát.
Malinkou jsme po 14 dnech na doporučení naší paní lékařky odhlásili ze školky. Dávala jsem jí skoro měsíc dohromady. když chodila do školky byla bez života a byla zavřená v pokojíku a neměla o nic zájem (jinak je velice temperamentní). Naše paní¨učitelka¨nám zdělila, že tam za 20 let své praxe takové dítě neměla, že všechny děti se začlení, ale Anna vyžaduje neustále něco tvořit a přece se jí nemůžu pořád věnovat. Ano paní učitelku chápu, ale myslím, že kdyby jí paní učitelka dala zajímavý a náročný úkol, měla by od ní na celé dopoledne klid, když to řeknu tak ošklivě. Bylo nám zděleno, že naše princezna je asociální, což není pravda, protože jaký koli kontakt s jakým koli člověkem jí nedělá problém. Pravdou je že špatně snáší ruch a vypjaté situace nedokáže je přiměřeně řešit (začne plakat ve chvíli kdy by vůbec nemusela, nebo naopak má velký výbuch vsteku). Jsem velice ráda, že jste napsala o Vaší Andulce protože jsem se opět ujistila, že je vše vpořádku a mám jí podporovat v jejím učení dál.
Mějte se krásně a napište prosím jak postupujete dál. Děkuju Vendula
Předchozí