| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Kam do 1. třídy? Klasika, nebo alternativa?

Opravdu je situace taková, jak jsem ji popsala. Je pravdou, že rozhodnutí se okládá klidně i až na to září (ne jen na červen, jak jsem psala). O to horší je potom náhlé řešení situace, kdy se ze školy odhlásí či do školy přihlásí více dětí najednou. Jsem učitelka jedné sídlištní školy (takže není problém dítě poslat na jinou, je to otázka dojíždění několika zastávek MHD) a občas se tyto situace řeší docela složitě. Na nic si nestěžuju, jen popisuju stav, všichni máme možnost volby, jen potom nemůžeme chtít dopředu informace, které prostě závisí i na počtu žáků, když děti odhlašujeme a přihlašujeme na poslední chvíli.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 1+1+1= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.