dobrá, napíšu svůj názor
mám doma kluky 6 a 3,5 roku a nevím, jestli je ten strší hyperaktivní nebo ne, já ten pojem nemám moc ráda, prostě potřebuje hodně pohybu a hodně informací. A protože jsme byli ve stejné situaci, napřed jsem do dost dlouho učila všechno, co chtěl. Ale když jsme se dostali ke čtení, měla jsem stejný názor jako ty, bude to umět a ve škole se unudí a bude otravovat. Tak jsme začali chodit do angličtiny a číst encyklopedie. Mozek mu zaměstnávám jinak. A mimochodem, do školy jde za rok, protože je podzimový a to čtení už stejně skoro zvládá, i když ho to nijak neučím, napočítá do kolika chce, protože pochopil jak na to a zvládá sčítání a odčítání do 12 i bez prstů. Momentálně čteme knížku o pravěku, rozhodně není určená pro tak malý děti, ale kluky to zajímá a pamatují si to.
ten mladší se učí zároveň a nemá problémy.
podle mě je škoda nevyužít toho, že má dítě o učení zájem. Když se v tu dobu odradí tím, že je malé, už tu chuť znovu nenajde.
Takže klidně učit, ale třeba něco jiného, čímkoliv ten mozek zaměstnat
a k tomu pohybu co hrdlo ráčí
Předchozí