jestli můžu tak přidám svou zkušenost. Náš Filip šel do první třídy a uměl číst a psát, dokonce psal docela pěkně i psace. Teď doufám, že jsem zase neudělala nějaký prohřešek vůči pravopisu a někdo mě tu nesprdne. Doufám tedy, že opak tiskace je psace i když to nějak divně vypadá :)
Jak už jsem se zmiňovala výš tak šel do první třídy jaksi na druhý pokus. Nejprve nastoupil do příšerné spádové školy s ještě horší učitelkou. V říjnu na naší žádost odešel a dostal odklad. V lednu udělal přijímačky na výběrovou školu kde je nyní. Šel tedy o rok později.
Můj názor je, že všechno v tomhle nízkém věku závisí na osobnosti a umu učitelky. U nás není žádný problém. Když jsme dělali u psycholožky testy nutné pro odklad šk.docházky tak v závěru máme i to, že syn má velmi nadprůměrný obecný rozhled.
Učitelka mi říkala, že to řeší tak, že Filipa nechá třeba o tématu které je mu blízké vyprávět ostatním dětem, nebo děti slabikovaly a on jim pak třeba něco přečetl. Ale takových dětí je tam tedy víc.
Od září mám na ledničce vyvěšený dopis, který mi napsal ve škole o přestávce. Stojí tam " moc se mi tu líbí, vůbec se NENUDÍM a máme moc hodnou paní učitelku"
Tak jen aby to tak zůstalo a všem dětem přeji osvícené učitelky.
Předchozí