Jestli se můžu přidat do diskuze, tak tvůj syn by určitě nebyl jediný, kdo by v 1. třídě uměl číst (téměř vždy se nějaké takové dítě najde) a není zas až takový problém ho zaměstnat jinak. Např. mu dát knížku na čtení, potom se ho zeptat na pár otázek (o čem to bylo, co ho zaujalo, jak to dopadlo apod.), může o ní povyprávět ostatním (tím je motivovat, jaké je to bezva umět si sám přečíst zajímavou věc) nebo ho občas zaměstat pomocí slabšímu žákovi (člověk se sám nejvíc zdokonaluje tehdy, když něco učí druhého). Nebála bych se rozvíjet svoje dítě podle jeho možností, přání a schopností, i v klasické škole už umí s takovými dětmi pracovat, protože se ctí individuální přístup (a kdo to nedělá, je špatný učitel ať je mu 25 nebo 50).
Předchozí