| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Diagnóza vývojové poruchy: dobrý pomocník, ale nebezpečný pán

dovolím si nesouhlasit s mnoha věcmi.
třeba dojíždění, to musí být auto a jeden z rodičů, který může dítě vozit tam a zpátky, to není zrovna pro všechny.
další věc, škola hrou. To není špatná myšlenka, ale nedá se používat moc dlouho, škola by měla totiž děti připravit na živsot a to není žádná hra. To jde tak v první třídě a postupně přidávat na realitě. Děti od začátku musí vědět, že když se nenaučí, bude někdo, kdo se naučil a ten dostane lepší známku, to je totiž hnací síla, být lepší. A ne se utěšovat tím, že on tam sice neměl žádnou chybu, ale já to mám s hezčí úpravou. ta nikoho nezajímá jinde, než na základní škole. Já jako učitelka dám jedničku ne za to, jak vypadá písemka, ale co je v ní napsané.
Život přináší stresy, a pokud budeme děti pořád opatrovat, aby se nestresovaly třeba ani při těch písemkách, ale zkoušení mělo formu hry, dostanou se do reality a nemají šanci.

takže můj názor je ten, že hrát si je fajn, individuální přístup je výborná a nutná věc, ale každá hra někdy končí a dospělý člověk se musí umět přizpůsobit. A tomu by se měl postupně učit na základní škole. Proto je oddělený první a druhý stupeň, komu to nestačí na prvním, už tak o rok prodlouženém, má ještě pořád šanci, ale jenom pokud to opravdu potřebuje a ne jen jako výmluvu jakékoliv neschopnosti.

myslím si, že za většinu skutečnýćh potíží, které děti ve škole mají, můžou rodiče, kteří se dětem málo věnují jako malinkým. proto je MD, aby dítě mělo možnost dostat co nejvíc citu, informací a aby na ně měl někdo čas mu to pomoct setřídit.
Příklad, i když hodně zjednodušený:
Když se má prvňáček teprve ve škole naučit dny v týdnu, měsíce, hodiny, barvy, tvary,... opravdu nemá šanci s tímto vším ještě vstřebat čtení, psaní a počítání, a dostane se do potíží hned v 1. třídě. A to už se s ním vleče dál, nemá rád školu, protože není úspěšný.
kdo málo poslouchá čtené pohádky, neumí si z nich vybrat to důležité pak to neumí ani když sám začne číst. A hned má potíže se slovníma úlohama.
a co dělá dítě, které není úspěšné, nebaví ho to? zlobí., co dělá učitel? dává poznámky a špatné známky. A kolotoč je hotový.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.