Blančo, já myslím, že není potřeba "absolutně nesouhlasit" :-) soudíš asi právě proto, že jsi to nedočetla :-)) Mám dyslektickou dceru, velmi inteligentní, první 4 roky školy neměla žádné úlevy, nikdo nestanovil správnou diagnózu. Denně jsem se s ní učila, co já se natrápila... Ale mnohem víc trpěla ona, jak jsme pak zjistili, taky četla zrcadlově - jako Ty - a dodnes má různé potíže, nepozná např. klasické hodiny atd.
Ten článek je - myslím - hodně dobrý, nadužívání léků taky nepodporuju, ale o tom to není. Před lety (jak víš a zmiňuješ) se o LMD moc nemluvilo, žák s postižením byl automaticky mučen diktáty a opisováním trestů, nejlíp "po škole"... Dneska to tak naštěstí není a těch 6 procent dětí s nějakou dysfunkcí je prostě reálný stav! Buďme rádi, že aspoň část pedagogů je osvícených a dává našim dětem šanci. Johanka se sváým silně nadprůměrným IQ jde jen na lepší učňák s maturitou, nechce se trápit. Trochu mě to mrzí, ale neměla tolik štěstí jako Tvůj syn, takže na Gympl prostě nemůže, i když by se svým IQ zvládla většinu VŠ. V životě ale jsou naštěstí důležitější věci :-) než diplomy. Měj se hezky! Mitzi
Předchozí