| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku A co takhle domácí potrat?

Někdo se na mě zase vrhne, že se odvolávám na dobu, kdy žádní gynekologové/ložky neexistovali, ale. Potraty zažívaly ženy, co lidská paměť sahá. Tak jako je schopnost ženy sama porodit(neříkám, že musí rodit sama), má tělo ženy schopnost se samo pročistit. Jinak to ani v historii nemohlo být, to by musely všechny ženy, které potratily zákonitě umřít. Abych nebyla špatně pochopena, nikoho zde nenabádám k tomu, aby nešel k lékařovi. Jen si tak přemýšlím, jak to asi probíhalo před třista lety.
To, že gynekolog nepoznal, že v děloze je mrtvé embrio považuji za profesionalní selhání. Někde jsem četla studii, že pacient dokáže profesionální selhání (odborné) lékařovi odpustit spíše než selhání etické. Já jsem podobné neetické jednání během porodu zažila v porodnici ÚPMD Podolí, tak vím, jak se pisatelka cítí. Já jsem si na lékaře a porodní asistentky také stěžovala. Porodní asistentka tam již nedělá, lékař ano. Lékař se mi omluvil stylem, že to, co mu říkám, jsou stejně pro něho prkotiny.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 1+1+1= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.