Katko, Hanka píše tohle:
"Poté, co jsem se psychicky jakž takž vzpamatovala, napsala jsem primářce sanatoria, Dr.Hortíkové, stížnost, kde jsem popsala jednání, jakého se mi dostalo a žádala jsem omluvu. Nechtěla jsem tuto záležitost předávat dál a výslovně jsem uvedla, že omluva jako gesto mi bude pro překonání pachuti, kterou ve mně návštěva Heliosu vyvolala naprosto stačit. Nic se však nestalo. Matně si vzpomínám na článek v Respektu o tom, že český doktor se zásadně neomlouvá. Nedostala jsem od nich ani náznak vyrozumění, natož nějakou omluvu."
Očekávala bych, že slušné sanatorium se takto nespokojené pacientce v každém případě ozve, ať už je její stížnost oprávněná či ne. Pokud oprávněná není, je dle mého názoru na místě ze strany sanatoria snaha věc vysvětlit.
Mimochodem, termín
Předchozí