k té škole - už jsem to tady taky řešila, co si s námi - tedy s kubíkem počnou příští rok, až bude ve 3. třídě a začnou se učit angličtinu od úplných základů. vzhledem k tomu, že to vypadá, že budou nabírat nové angličtináře (ta pančelka, která nám řekla, že se kuba bude muset přizpůsobit většině, odchází na mateřskou - jupíííí:-)), tak neztrácím naději a doufám, že vezmou někoho s kým se půjde domluvit na indiv. přístupu.
a co se dvojjazyčnosti dětí týče, nezabývala bych se tím až tak věděcky....jasně, že každý má ze začátku strach, jak to klapne, my na to přece jen nebyli zvyklí. ale teď už fakt jediné co v tomhle směru řeším, je spíš ten školní problém. a prostě tak nějak počítám s tím, že úroveň angliny bude u kluků o stupínek níž než češtiny, protože jí prostě nejsou až tak obklopení. nemají v angličtině až takovou slovní zásobu a dost často, když chtějí něco sdělit tatínkovi, tak se mě na nějaké slovo ptají, jak se řekne......čímž myslím třeba když chtěl filda říct taťkovi že půjde k "zápisu" do školy....taky jsem zjistila, když jim čtu nějakou knížku v angličtině, tak nerozumí úplně všemu, ale tak nějak rámcově pochopí o co jde.
Předchozí