Syn držel taky špatně tužku, dokonce i ty trojhranné pastelky, odklad měl, i když z úplně jiného důvodu, ale na držení tužky to nemělo vliv. To by ho asi musel někdo pořád ve školce opravovat a s jeho přístupem ke kreslení by to nejspíš dopadlo tak, že by kreslení nechal úplně.
Zlepšení nastalo až v první třídě, (běžná třída, bez nějakého speciálního zaměření v tomto směru), kdy psaly všechny děti a paní učitelka mezi nimi chodila a pořád je opravovala. Tam s tím seknout nemohl a tak se snažil.
Teď je ve druhé, drží tužku jakž takž a chtít po něm víc je asi v tuto chvíli nemožné. Stejně některá písmenka píše úplně záhadně, třeba odspoda nebo je točí opačným směrem, přijde mu to tak přirozenější. Mám synovce, je mu 19 a taky mu to nikdo nevymluvil a nijak zvlášť mu to v životě nepřekáží, tak to asi máme v rodině :))
Můj názor je, že dávat odklad jen kvůli špatnému držení tužky nemá smysl, ve školce se v něm spíš ještě utvrdí a jakákoli dobrá paní učitelka je schopná děti ke zlepšení motivovat.
Předchozí