pripada ti muj nazor hloupy a clanek je uzasny, je to vec nazoru... nebo jsme cetly kazda jiny clanek?
ja jsem cetla rady, ktere k nicemu nejsou, protoze tohle uz davno vsichni vi, cekala jsem neco konkretnejsiho, nez ze si ma dite sesit obarvit pastelkami a hrat pexeso. to jsou rady na draka.
kdyz me predmet na stredni nebavil, tak to vzdy bylo kvuli ucitelce, ktera nemotivovala a nutila nas biflovat, jak se to doporucuje v clanku, tj. nestaci ti hodina, uc se dve hodiny. sesity jsem si nebarvila, cernobile nebo barevne, stejne jsem se na to nemohla ani podivat.
pro priklad moje zkusennost s chemii,hodiny nad nazvoslovim a vysledek nula, se zmenou ucitelky jsem skocila z trojky na jednicku a ucila jsem se mnohem min,nebylo co, vse bylo jasne, umela to vysvetlit.
jiny priklad, mam konicka, hudbu. nema smysl do zblbnuti prehravat celou stupnici, kdyz mi nejde jen prechod z fis na g, soustredim se na nej a usetrim hromady casu.
mnoho peknych a hlavne konkretnich rad na uceni slovicek tady uvedla vanda1. clanek s podobnym obsahem, jako byl jeji prispevek, tj konkretni rady, snad jen pro ten ucel vice utridene a doplnene o doporucenou literaturu a internetove stranky na procvicovani slovicek a gramatiky (verte, ze jich je, a kvalitnich) by jiste mnoho lidi uvitalo.
stojim si za nazorem, ze tento clanek je jen pro kocku, ta se uci jen nekadit na koberec, staci ji teda parkrat vyhodit za dvere, opakovani je totiz matka moudrosti...
Předchozí