....Jediny problem,ktery si pamatuju ze stredni skoly byl,ze mi neskutecne vadilo to velke procento ucitelu,kteri si tak radi libovali v nasprtanem textu.Meli radi ty deti,kteri prednaseji bezduche fraze se sesitu ci knih,vlastni zapisky a vyklad-ktery byl porozumen,ale neprednesen slovo od slova se jim nezdal az tak "nauceny". ...
Dovolim si maly komentar: ucitel tohohle typu nema ve skole co delat, protoze patri na smetiste dejin.
Jenze ja mam ze svoji praxe uplne jine zkusenosti: obrovske procento studentu (hlavne studentek) vytvari veliky tlak na uceni bez porozumeni, otazkami zamerenymi na pochopeni textu, porozumeni jevu, ktery je probiran atd, jsou stale znovu zaskoceni a uprimne vyvedeni z miry. Nasleduji podle druhu temperamentu budto pocity zoufalstvi nebo konflikty.
Pak je jeste druha celkem pocetna skupina studentu, kteri jsou odhodlani nedelat nic a vynalozit k tomu vsechny prostredky :). Jasne, ze je to otazka motivace a ta lezi Z VELKE CASTI na kantorovi. Ale nejde dokazat nemozne. Bohuzel uceni (a uz vubec ne uceni na stredni skole) a nemuze byt pouze zabava a hra. Musi to byt i namaha, je to jedna z veci, pro ktere se chodi do skoly. Naucit se pracovat i ve chvili, kdy se nam nechce nebo nas to nebavi.
Předchozí