Naše dítě se naučilo číst z letáků někdy chvilku před pátými narozeninami. A chvilku po těch pátých narozeninách objevilo nadšeně v papírnictví periodickou tabulku prvků :-) To byla dlouho nejoblíbenější četba. Do školy šlo v necelých šesti, teď je ve druhý třídě, část výuky absolvuje se třeťákama. Počítat uměl asi od narození, ještě před školou zvládal záporný hodnoty, sčítání a odčítání matic, běžný násobení i dělení, desetinný čísla atd., teď bez problémů převádí a počítá zlomky a procenta. V PPP mu vyšlo IQ kolem 150 protože byl unavenej a už nechtěl spolupracovat, při specializovaném vyšetření se IQ nepodařilo změřit, protože převálcoval test, v dílčích oblastech párkrát dolezl ke 180. Oblečení si pořád oblíká obráceně, při zavazování bot přepadává na hlavu, příbor mu při jídle spadne několikrát na zem, občas se netrefí na židli a sedne si rovnou za zem. Ve třídě píše ze všech dětí nejhůř, aktovku není schopen udržet v pořádku. Je neuvěřitelně hlučnej, pořád vybuchuje (hraje si na atomovou bombu).
Doufám, že jinak je normální a žádná porucha se neobjeví :-)
Mimochodem - druhé dítě se celé roky tvářilo naprosto normálně a průměrně......a už to taky skončilo......
Předchozí