dává podle mně hlavně velký prostor pro uplatnění nejrůznějších jiných vlivů na výsledek zkoušky, než je skutečná úroveň znalostí v oboru. Schopnost se vyjádřit dá studentovi lépe práce při hodinách, v seminářích... trénovat schopnost se vyjádřit u zkoušek se mi zdá dost drsný způsob, jak k té schopnosti přijít. Pro mnoho méně "ukecaných" lidí je ústní zkoušení nejen neobjektivní (stejně jako pro ukecané, kde je ovšem neobjektivní v jejich prospěch), ale přímo trápivé. Písemné testy se zaškrtáváním jistě úroveň znalostí zjistí lépe. Samozřejmě pokud má být testována schopnost se vyjádřit, bez ústního či volného písemného projevu to nejde :-)
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.