Mám dva syny, oba je vychovávám stejně, jeden je velmi povídavý a jeho slovní obraty obdivovaly už učitelky v mateřské školce, od roku a půl mu bylo perfektně rozumět a ve dvou letech mrskal básničky od Hrubína na několik stránek, naopak druhý syn, kterému je nyní rok a půl se vyjadřuje pouze jednotlivými slovy a není mu moc rozumět. První syn se díval hodně na televizi, byl dost často nemocný a to byl jediný způsob jak ho udržet v postýlce, také hraje hodně na počítači, musím říct, že čtení ho moc nebere, přesto se vyjadřuje velmi rozvitě, paní učitelka ve škole říkala, že by mohl být spisovatel. Druhý se nekouká na televizi vůbec, počítač mu zatím nic neříká. Proto si myslím, že tohle nelze házet na televizi a počítač. Opravdu podle mě záleží na individualitě každého dítěte. Můžeme ji jen trochu ovlivnit, ale hlavně si myslím, že je geneticky daná. Takže Váš článek mi připadá dost neprofesionální a paušalizující.
Předchozí