| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Jak se rodí v Ostravě

Já si myslím,že Lucka na tom nebyla psychicky dobře už před porodem,jak v článku ostatně sama dala najevo.Docela určitě má problém,který by měla konzultovat s psychologem a účastnit se nějakých psychoterapií.Měla celých 9 měsíců na to,aby se na porod připravila,zjistila si informace o porodnicích a porodech v nich,mohla už mít předem nějakou porodnici vybranou.Ačkoli mi celý její článek skutečně připadá značně hysterický,neznamená to že musí být hysterka i Lucka,avšak když si přečtu že se cítila psychicky poškozena z toho že jí přišel lékař zkontrolovat vaginu,nezbyde mi než si poklepat na čelo.Co jí asi tak měl vyšetřovat jiného?Jestli nemá plesnivé nohy?Ještě k porodům doma,já porody doma neuznávám,sama jsem připravila lékařům při mém porodu velmi horké chvíle,kdy jsem téměř vykrvácela,na velmi silné krvácení,které se jim jen tak tak podařilo zastavit.Neumím si představit,že bych rodila doma a toto se stalo.Jinak rodila jsem v Prachaticích a nemohu než chválit,chválit,chválit.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.