Přidat názor k článku V čekárně
Tak já bych asi šla jinam. Taky jsem měla výbornou zubařku, u které se ale čekalo hodinu a dýl a objednávalo se minimálně tři měsíce dopředu. Bylo to tím, že přestože objednávala, tak se ráno mohlo přijít mezi bolestivé a oni si lidi zvykli chodit mezi bolestivé i na preventivní prohlídky. Pak se mi i stalo, že to lidem přímo doporučovala! v tu chvíli jsem nechápala sysém objednávek. Změnila jsem ji. Teď na nic nečekáme. Jsme objednaní, zubařka je schopná se s pacienty domluvit, co jim je a tak odhadne kolik času na ně bude potřebovat, takže to funguje a čekáme max 10 minut. U gynekologa to stejné. Jinde kde objednávky nebyly, brali malé děti přednostně, protože dospělý pochopí proč čeká, roční prcek těžko. Takže myslím, že když se chce, dá se to organizačně zvládnout velmi dobře ke spokojenosti lékaře i pacientů/klientů. Vždyť ani ten lékař nemůže být nadšený z plné čekárny lidí. I pro něj podle mě je objednávání lidí přínosem. Když to tedy umí :-)
Předchozí