Přidat názor k článku V čekárně
nedá mi to abych také nereagovala... tak nejprve k autorčině situaci - ona jen jako správná matka uposlechla rady pediatričky, která ji poslala zaregistrovat se k zubaři. Tady možná udělala chybu sestřička dotyčného zubaře, protože mohla mamince vysvětlit, že jí sice zaregistrují, ale že preventivní prohlídka v tomto věku je asi ještě zbytečná (třeba náš prcek by zubaře tak akorát pokousal než aby se nechal prohlídnout) - ze všech názorů to tak aspoň vyplývá, ale jelikož nejsem zdravotnice, nemohu posoudit - stejně jako autorka bych prostě poslechla doporučení doktorů.
Co se týče "chytrých" rad jako poslat dítě čekat na hřiště - nezlobte se na mě, ale roční dítě (aspoň to moje určitě) se na hřišti ještě moc nerealizuje a obzvláště v momentálním sychravém podzimním počasí by si lezením a váálením v trávě či písku mohl uhnat přinejmenším nachlazení. Svolávání mobilem je výsledek toho, že dneska jsme obklopeni technikou bez které si už neumíme život představit, takže je pro nás stěží pochopitelné, že některé babičky považují mobil za nepřítele č.1 (drobné technické detaily jako vybitá baterie v nejméně vhodnou dobu raději nechám stranou).
V neposlední řadě chci dodat to, že naprosto chápu čekání u lékařů, kteří svůj čas v ordinaci skutečně věnují svým pacientům a to že dojde ke zdržení je výsledek pouze toho, že nikoho neodbývají a každému věnují maximum. V případě mé očařky je to bohužel i v tom, že neumí nikoho odmítnout a bohužel objedná i více lidí na stejný čas, jen aby je uspokojila. Asi by to tak být nemělo, ale nejsem "držkatý" typ, abych se kvůli tomu hádala. Jen, když skutečně nemám čas čekat, tak se zeptám jak dlouho ještě... odpověď typu "počkejte si", jak se stalo autorce, neuznávám - už jenom z toho důvodu že za lékaři dojíždím z vesnice a jsem nucena krmit parkovací automaty.
Nemůžu posoudit, proč to někde jde a někde ne - všechno je to o lidech - někdo je holt lepší organizátor, někdo horší.
A na závěr rada, jak to dělám já - protože změna specialisty je v dnešní době dost problém. Takže nejlépe vypozorovat (nebo se zeptat) kdy je nejmenší nával - což bývá buď hned na začátku nebo ke konci ordinačních hodin - a pak mám jistotu že když už budu čekat, tak ne dlouho.
Předchozí