Mám vlastní zkušenosti,sama jsem si v dětském věku opisovala texty tiskacím písmeny z novin a v 5 letech jsem odešla sama k zápisu do školy.Bohužel mě tam pan ředitel tehdy nevzal, na základce jsem se ukrutně nudila a vždycky seděla s někým kdo propadal, aby se ode mě učil.Na střední se mi to vymstilo, ale i tu jsem dodělala s PVD a mám vystudovanou i VŠ dálkově při dětech.Kluka staršího máme slušný průměr a mladšího máme nadaného, v 6 letech skládal sám el. obvod bez návodu, odmala čte encyklopedie.Navštěvuje hvězdářský kroužek a na prvním stupni dostavál úkoly navíc,aby nezlobil. Na gymnázium se nedostal, protože nám jdou spíše technické předměty tedy matematika než jazyk český(a byl tam trojnásobný zájem a byli jsme první pod čarou, přesto, že jsme se vůbec nijak nepřipravovali na přijímačky).Druhý stupeň Zś je katastrofa, nudí se.Tempo se po odchodu některých chytřejších dětí tak jak u staršího syna velmi zvolnilo...Jen paní učitelka matematiky po nich chce slušné učení. Teď v 8 třídě vyhrál ve škole přírodovědného klokánka (byly tam otázky matika, fyzika, chemie,atd) a byl úplně nejlepší, lepší než deváťáci, Má skoro samé až na češtinu a angličtinu a uvažuje o elektrotechnice. Proto kdo má možnost jakkoliv to ovlivnit řešte to, tyhle děti jsou fakt jiné.
Předchozí