Tak u nás je to asi podobné - starší má aspergerův syndrom, mladší je impulsivní, oba nadaní, každý jinak. Komunikace mezi nimi byla, je a bude komplikovaná, ale lepší se to (uvidíme co bude v pubertě). Starší díky vysoké inteligenci se sociální dovednosti učí, empatie samozřejmě vždy zůstane problémová (tu má zase mladší výbornou), ale když se podívám na vývoj za poslední tři roky - udělal neuvěřitelné pokroky. Ve třídě je díky přeskočení ročníku v průměru o 1,5 roku mladší než spolužáci a je to spíš výhoda, on kamarády nevyhledává, ale ani nevyvolává konflikty.
A co se týče školy - je pravděpodobné, že sociální problémy by měli oba stejné i v nějaké speciální škole, ale bylo by jim umožněno věnovat se tomu co je zajímá SVÝM TEMPEM, v tom bych viděla největší plus, to v běžné škole zařídit nejde.
Předchozí