Trošku bych oponovala s tím učením na základce. Na naší základce funguje rozděleně angličtina.Děti se rozřadí podle známek ti co mají jedničky a dvojky jsou zařazeny do jedné třídy bez ohled na to zda chodí do áčka nebo béčka nebo céčka.Ostatní co mají 3-4 jsou ve vedlejší druhé třídě. Funguje pak odděleně, hodina angličtiny pro každý ročník. Děti co se dobře učí pak toho stihnou víc probrat a víc se naučí. Ti ostatní se učí pomalejším tempem tak, aby děti zvládly osnovy a obvykle toho míń proberou. Byl by to možná dobrý systém pro podporu nadaných dětí.Pokud by se tak učila třeba matematika nebo fyzika nebo chemie v každém ročníku. Děti nadané by se toho víc naučily a nenudily se a ty méně nadané by se učily svým pomalejším tempem.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.