Milado, u nás na nejazykovce to takhle funguje. Protože hodně dětí už nějakou zkušenost s angličtinou mělo, na konci druhé třídy všichni druháci psali anglickej test, podle jehož výsledků byli rozděleni na několik skupin podle pokročilosti. Takže skupin je stejně, jako by bylo, kdyby se dělila každá třída zvlášť (vlastně kecám, je jich míň!), ale každá jede jiným tempem a jiným způsobem. Jediné, co to chtělo z hlediska organizace, bylo zařadit všem třetím třídám angličtinu na tutéž hodinu. S tím, že pokud se v prvním pololetí tohohle roku ukázalo, že někomu nesedne ta jeho skupina (nestíhá nebo naopak by mohl jet rychlejc), tak bylo ještě možné skupinu změnit. Pro Verču je to skvělé, jedou rychle, učitelka neřekne ani slovo česky, je poměrně náročná. V pomalých skupinkách všechno hodně procvičují a náročnost je mnohem nižší, ale Verča by se tam ukousala nudou, takhle ji to baví.
Předchozí