Miso,
určitě se shodneme na tom, že jako všude jinde, i tady platí fakt, že ne všechen zdravotnický personál bez rozdílu se chová podle jedněch tabulek. Takže samozřejmě nemusí vždy platit to, co jsem o nepsaných výhodách pro pacienty se zdravotním vzděláním napsala. Já osobně samozřejmě nemohu porovnat ty dva odlišné přístupy, protože nemám zdravotnické vzdělání. Ke mně se většinou chovali jako k "obyčejnému" pacientovi - takže arogance, povýšenost, na co jsem se nezeptala, to jsem nevěděla apod. Mám ale několik kamarádek a známých, kteří jsou např. lékaři nebo zdravotní sestry a sami tuto zkušenost zažili. To znamená, že nejdříve si skutečnost o svém titulu a druhu vzdělání nechali pro sebe, protože to nepovažovali za podstatné, ale když pochopili, že ten přístup není zrovna ideální, tak se zmínili. Shodně uvádějí, že ve většině případů se zdravotnický personál stává vstřícnějším, příjemnějším, sdílnějším a ochotný k lepší spolupráci.
Předchozí