| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Rodila jsem po páté

Já tedy potvrzuji, že v Praze přes to ten vlak jede. S GDM jsem chodila do interní poradny u Apolináře, ovšem rodit jsem mohla jinde. Takže jsem (z vlastní volby), nerodila ve fakultce, ale na Bulovce. Chodila jsem tam od 38tt do rizikové poradny (nevím, jestli se nějak moc lišila od poradny běžné), žádné vyvolávání před termínem se nekonalo, porod se rozjel v termínu. Podle informací, které jsem od lékaře v poradně měla, bych po termínu byla intenzivněji sledována, asi by se tlak na vyvolávání objevil, ale o žádných vlacích, které přes to nejedou, nikdo nemluvil.

Je ovšem pravda, že jsem měla cukrovku relativně dobře kompenzovanou a nebyla jsem na inzulinu, v tom případě by to asi bylo jinak.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 0+8= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.

Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.