Když šla Vendulka do první třídy, uměla všechna písmenka. Čekala jsem, že spojování písmenek do slabik se naučí ve škole. Bohužel jsme zjistili, že to není tak jednoduché. Vendulka nebyla schopna postupovat příliš rychle, čtení ji nebavilo a přesvědčit dítě, aby začalo číst... Naštěstí nám pomohla paní učitelka a odkázala nás na speciální pedagožku. Nyní cvičíme každý den cca 15 minut. Máme speciální cvičení (křížové pohyby). Poté vyskákáme, vychodíme, vyťukáme do stolu a napíšeme tři slova a jednu větu. Končíme znovu křížovými pohyby. Nyní jsme ve stavu, že čtení se zlepšuje a my jsme schopni napsat a přečíst i víceslabičná slova (zatím s otevřenými slabikami). Vendulka chodí do školy ráda a už není tak velký problém sednout si ke knížce nebo něco napsat. Myslím, že nemalý vliv má i osobnost učitele a alternativní (Montessori) systém výuky. Jana
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.