| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Maminky, poučte své dcerky o intimní hygieně

Too Kačena

Já také nebrojím proti džínám a tampónům. Ale asi jsi neměla mykózu pořádně "rozjetou", protože to by jsi pak opravdu v džínách celý den nevydržela. A proč nadávám na doktory? Mám dost dobrý důvod. Nic jsem nezanedbala, šla jsem k doktorovi téměř okamžitě a pak už jen kolotoč - nanic masti, čípky a slova útěchy "z toho si nic nedělejte, to má skoro každá a nic se s tím nedá dělat". Přiznávám se, že mi to "trochu" po půl roce nepřetržitého svědivého výtoku a neexistujícího sex. života, začalo vadit. A problémy se vlekly 7 let. Ale jak říkám, pomohla jsem si sama a můžu na 100% potvrdit, že HA je "spouštěčem" mykózy č. 1. Nemusí být u každého, to ne, ale proč mi proboha !!! nikdo z doktorů za ta léta neřekl, že tomu tak je a můžu zvolit jiný druh antiko. O nějaké dietě a vysazení cukrů jsem taktéž nikdy od lékaře slovo neslyšela. A kdybych měla jednoho, ale vystřídala jsem jich 5, včetně těch drahých v Praze. Jeden mi dokonce řekl, že nejlépe zabírá Diflucan, ale že mi předepíše jen jeden, protože je moc drahý (jako by to platil ze svého) a přitom na z letáku se dozvíte, že jeden je nanic.A už vůbec nechci mluvit o přístupu gynekologů mužů, kteří se tvářili jako proč tam pořád s takovou "prkotinou" obtěžuju. Jo, oni to holt nezažili. Přitom zbavit se mykózy bylo, alespoň pro mě, docela jednoduchou záležitostí, jen vysazení HA a omezení cukrů, žádná drastická protikvasinková dieta ani užívání žádných preparátů. Píšu to sem hlavně proto, aby si podobně trpící uvědomili, že někdy je lepší místo běhání po doktorech začít sama, sednout k PC, získat informace, vyzkoušet rady ostatních a ono něco z toho určitě pomůže.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)