Cow,
asi takhle, myslím, že většina z níže uvedených věcí nezávisí na věku. Pokud je někdo lempl za mlada, příliš nečekám, že na stará kolena z něj bude Stachanovec. Ale naopak věřím tomu, že když je někdo od mládí zvyklý se dále vzdělávat, bude to dělat i ke stáru. Takže tohle mi přijde takové nicneříkající.
Velmi s tebou souhlasím že záleží na vedení. Pokud ovšem vedení takové jednání povolí a mnohdy i schvaluje, protože to považuje za správné, co si o takovém vedení pomyslet?
K "hormonálním změnám"- podléhají jim i muži, ale pořád to ještě nepovažuji za omluvu pro flákání a neurvalost. Hlava men konkrétně bolívá celkem zhusta, ale zákazníka to fakt zajímat nemusí. Když je nejhůř, považuji za slušné mu sdělit a omluvit se, že se necítím nejlépe, ale že druhý den mu vyhovím na úrovni na jakou je zvyklý. Lidé nejsou hlupáci a otevřené jednání dokážou ocenit.
Když posílám ty své šarže, tak řídím 30 chlapů, z nichž ani jeden není mladší než já. V téhle branži jsem široko daleko jediná bábovka. Dělají svou práci podstatně déle než já jsem ze školy, takže kdybych na ně nastoupila celá vypruzená, tak jsem v tu minutu u nich skončila. Tož s nimi jednám slušně a na rovinu, a oni se mnou taky. Velmi prosté. Do kontaktu se zákazníky přicházím také, i do situace, že za den jim musím vysvětlit stejnou věc desetkrát. Ale pro ně je to pořád poprvé. Jeho nezajímá, že pro mne je to rutina, a že mám jiné věci na práci.
Neposlouchám věci o nedostatku prádla, ale právě jsem zavedla režim "mateřská dovolená"- tzn., nekupovat nic, co není životně důležité. To tak prostě je, může se kupovat jen to na co jsou peníze. Všude.
Ve světě konkurence to má jednoduché každý stejně.
A k otázce proč to tak funguje- protože zdravotníci nevidí pacienta jako zákazníka, který jim přináší peníze. Ty přijdou přez pojišťovnu, a od té je ke klientovi ještě velmi daleko. A naopak pacienti, kteří nejsou v pozici "otevírače peneženky" před panem doktorem, nemají to sebevědomí drát se o slušné zacházení.
Předchozí