Cow, to je právě ten problém, že dokud zůstávají školení ať už ohledně psychohygieny nebo jednání s klientem v hypotetické rovině (přiznám se, že jsem nepochopila, že se jedná o hypotetickou otázku, přišlo mi to jako věc reálná a samozřejmá), nezmění se nic. Zvláště pokud vedoucí oddělení předpokládají, že si někdo položí hypotetickou otázku, zda by nestálo za to se dovzdělat. Potom si hypotetický pracovník sám zařídí školení a absolvuje ho ve svém volném čase na své náklady. Ano, to už je čirá fantazie.
Reálně to funguje tak, že vedoucí připraví plán školení a pro své podřízené vše zařídí. Funguje to v komerční sféře, nevidím důvod, proč by to nefungovalo ve zdravotnictví.
Spousta věcí se dá naučit, vyjednávat, prezentovat, dokonce i jednat s lidmi jako rovný s rovným a neléčit si na něm mindráky.
Předchozí