Můj syn např. nikdy ve školce nemaloval a nikdo ho nenutil. Doma jsme se pokoušeli, ale on nechtěl. Písmenka uměl od 3let, počítat (sečítat u člověče nezlob se) také. Na počítač začal chodit v pěti letech, na výlety jezdíme, doma se mu věnujeme - přesto malovat prostě neumí. Letos začne třetí třídu prospěch má výborný, má sice LMD a je nevyhraněný (z toho vyplývá, že je problém v pracovním vyučování). Dle psycholožky nadprůměrně inteligentní - přesto prostě malovat ho nebaví a neumí to.
Co mám dle tebe dělat ? Jezdit na výlety i v týdnu?
Tyhle soudy mám fakt ráda, naše paní učitelka říká, že se většinou děti projeví až ve čtvrté - páté třídě (pokud opravdu to dítě nemá vysoké IQ) většinou na třídních schůzkách upozorňuje rodiče, aby se neučili s dětmi dopředu. Většina jich to má totiž "našprtané" dopředu s rodiči. Podle mě je nejlepší nechat tomu volný průběh, když se dítě zeptá odpovědět - vysvětlit, není přece nic špatného na tom, že dítě umí číst-počítat před první třídou. Dnes je úplně jiné školství a paní učitelky si s tím poradí.
Předchozí