12.11.2008 13:22:10 &
Re: integrace
Mirunko,
Ja myslim, ze se musi kazde dite a kazda situace posuzovat individualne. Muj syn asi neni autista, ale hodne zaostava ve vyvoji. Take jsem se rozhodli pro spec. skolstvi. Syn chodil od dvou let do spec. skolky ted od pondeli chodi do skoly. Nebydlime v CR tady se chodi jiz od ctyr let. Aby chodil, byt s asistentkou, do tridy, kde je tricet deti si nedokazu predstavit. On by tam stastny nebyl, chapu ze pro nejake jine dite je to lepsi.
Syn chodi do spec. pro velmi tezce vzdelavatelne deti je tam ve tride deset deti a dve ucitelky. Je v prostredi, kde se neciti hedikepovany a frustrovany a muze se rozvijet. Hl. cil skoly neni deti naucit cist a psat, ale pripravit je na prakticky zivot a vest je samostatnosti. Ikdyz deti, ktere to zvladnou, se cist a psat nauci.
Uprime me to taky vyhovuje. Nejsem terapeutka vlastniho ditete, ale "jenom" matka resici normalni problemy skolniho ditete. Memusim resit, ze tuhletu skol. akci syn kvuli svemu postizeni nezvladne atd.
Odpovědět