no nevím tedy
mám syna ve čtvrté třídě, příští rok chce na víceleté gymnázium, vymyslel to sám, ode mně ani od manžela o tom nepadlo ani slovo, řešíme to až teď všechna pro a proti.
Syn je velice nadaný, hodně čte, hraje šachy, házenou, angličtinu, míčovky a ve čtvrté třídě měl na pololetí a bude mít i na konci bez učení samé jedničky.
NIkdo ho nenaváděl, jen viděl že kamarádi okolo se o to zajímají a projevil zájem. Já prvně byla spíš proti, nakonec jsme to uzavřeli tím, že zkusí přijímačky a pak se uvidí, asi by to bylo pro něj spíš vysvobozením, ač ve třídě 11 dětí mělo samé jedničky, tak protože ostatní byly děvčata, on je posměchem a nazýván šprtem a šikanovám - je dost drobný a až moc hodný, takže gymnáium by pravděpodobně bylo úlevou aspoň v tom smyslu, že tam jdou děti, které mají o studium zájem tedy tzv "šprti" a já si říkám, že ho třeba léépe budou stimulovat, nejsem si úplně jistá, jestli my doma mudáváme dostatek podnětů.
Odpovědět