29.9.2015 13:42:18 Klára
Vážený pane autore
Dobrý den pane Matěji Jiří Brůno. Chtěla bych se zeptat, zda máte děti a zda by jste je nechal ve třídě s např. 5 dětmi ze sociálně slabého prostředí (jak se dnes moderně a vzletně říká nevychovaným darebákům). Já mám totiž zkušenost, že obvykle ti největší bojovníci pak pošlou děti do soukromých škol (svého času socialistická ministryně školství Buzková). Ono totiž i jedno velmi nevychované dítě dokáže třídu rozvrátit. Zvláště pokud vyučující není dostatečně psychicky odolný a neumí být tvrdý. Takže kvůli tomu, že MOŽNÁÁÁÁ pár Romů nepropadne zkazíme nadané dítě - jako když hodíte hnilé jablko do košíku se zdravými. Já se ptám, kdo pak bude živit naši čím dál náročnější společnost? Stále se mluví o 4 digitální revoluci. Otevřeně se přiznává, že pro méně kvalifikované a lidmi s nízkým IQ prostě práce nebude. Neměli bychom se tedy v první řadě snažit rozvíjet talenty? Začlenění Romů do speciálních škol je v první řadě vina jejich rodičů, kteří se o ně nestarají. Neměla by tedy práce s těmito dětmi začít u nich doma? Např. od 4 let bude do takové rodiny docházet asistent - dítě učit základy hygieny, čistit si zuby, poznávat barvy apod. Sice moc nerozumím, proč mám ze svých daní suplovat to, co mají dělat rodiče těchto dětí (často bez práce, s cigárem v ústech, u herních automatů), ale když už, tak začít takto. Poté přidat provázanost sociálních dávek se školní docházkou dětí a jejich chováním ve škole. Nechodí dítě do školy, je často nepřipravené, nemá pomůcky, ruší výuku - nebudou dávky. Myslím, že by jste se divil, jak rychle by se z problémových sociálně znevýhodněných dětí staly děti se snažící. Dále bych ráda věděla, jak chcete bezproblémové děti chránit před okrádáním, šikanou, žloutenkou, parazity apod. (což jsou důvody, proč tkzv. rasistická většinová společnost separuje své děti od sociálně znevýhodněných).Mluvím ze zkušeností svého "rasistického" příbuzenstva ze severu Čech.
Odpovědět