3.3.2016 9:40:12 Analfabeta
To ja zase snůška keců
To ja zase snůška keců. Nebavme se o tom, jestli lze integrovat dítě postižené, bavme se o tom, zda je možno integrovat děti nevychované, které mají školu totálně na háku. Bavme se o tom, že celá slavné inkluze není o dětech postižených, ale o Cikánech, nebo - pokud chcete - o Romech. Nevím, jestli autor někdy učil a jestli měl ve třídě víc než jedno romské dítě, ale já mu garantuju, že už dvě romské děti ve třídě mu dokážou dokonale rozložit výuku už jen svou nevychovaností. Pak vezme za své jeho poučka, že se učitel má věnovat všem dětem stejně. Ne, nebude, protože nemůže. Protože musí umravňovat nevychovance. Takže až vám doma poněkolikáté dítko na otázku "co jste dneska dělali ve škole?" odpoví, že nic, protože paní učitelka se zlobila s Dežem nebo Eržikou, tak své dítko docela rychle přehlásíte do školy, kde žádný Dežo ani Eržika nejsou.
Odpovědět